2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ » Айдарлы орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Айдарлы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
31
март
2022

2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына 1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығы 1-қосымша
«Бекітемін»
Мектеп директоры

____________ Б.Қ.Алишеров

«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ»
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
«АЙДАРЛЫ ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ




Әлеуметтік педагог у.м.а : А.Б.Шаризатова

№ Іс-шаралар Орындау мерзімдері Жауаптылар Есеп беру
нысандары
I.Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1. Әлеуметтікпедагогтіңжылдықжоспарынқұру; Тамыз -Қыркүйек Әлеуметтік педагог
2.

«Мектепкежол», «www.Atameken.kz» порталынаоқушытіркеу, «Меніңатамекенім» қоғамдыққорынұйымдастыруакцияғажетім, жартылайжетім, аз қамтылғаноқушылардыанықтау, әлеуметтіккөмектіұйымдастыру. Үнемі
Әлеуметтік педагог

3.











- Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету;

- Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік жағдайына байланысты мәліметтер жинау;
Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасын және картотекасын жасау:
- Толықемесотбасылар
- Анасыжоқбалалар
- Әкесіжоқбалалар
- Көпбалалыотбасы
- Аз қамтамасызетілгенотбасы
- Жетімбалалар, ата-анасыныңқамқорлығынсызқалғанбалалар
- Мүгедекбалалар, мүмкіндіктерішектеулібалалар
- Азаматтығыжоқбілімалушылар
- Басқамемлекеттіңазаматыболыптабылатынбілімалушылар
- Кәмелеткетолмағандарісіжөніндегібөлімдеесептетұрғандар
- Мектепішілікбақылауесебіндетұрғандар
оқушылардыңтізіміналу;
- Ата-аналар жиналыстарына қатысу;
- Мектептің әлеуметтік паспортын жасап,мектеп директорымен ауыл әкімімен бекіту;
- Әрсыныпқаәлеуметтік паспорт жасау;
- Ата-әжесімен (туыстарымен) тұратыноқушылардыңанықтау, тізімдеу.
Тамыз -Қыркүйек











Сынып жетекшілер










Пед. Кеңес

II. Бала құқығын қорғау жұмысы.
4
- Әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру; тамыз
Әлеуметтік педагог
Пед. кеңес

5 -Оқушыларға жүргізілген диагностикалық жұмыстың нәтижелерін сынып жетекшілермен талқылау; Қыркүйек

Сыныпжетекшілер Сыныпжетекшілер
жиналысында

6 - Балаларды қорғау бұрышын ұйымдастыру
Қыркүйек
Әлеуметтік педагог

7 - Мектеп әкімшілігімен және сынып жетекшілермен бірлесе ҚР «Баланың құқығы туралы» заңы мен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенцияны талқылау; Қазан Мектеп әкімшілігі


8 - Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау.
- Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу жөнінде мәліметтерді жинау; Үнемі
Сынып жетекші, әлеуметтік педагог

9 Әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларға және қиын және құқық бұзуға бейім оқушылардың отбасымен және тұрғын жайымен танысуға акт жүргізу.
- Сынып жетекшілермен бірлесе әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың ата-аналарының материалдық жағдайын анықтау.
- Үйде оқитын оқушылардың үйін аралау, ата-аналарымен кездесу. Тоқсанына 1 рет
Сынып жетекші, әлеуметтік педагог, психолог
Сыныпжетекшілер
жиналысында

10 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың жазғы лагерге баруын қамтамасыз ету Жоспарға сәйкес Сынып жетекші, әлеуметтік педагог Пед. кеңес
III. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке – профилактикалық жұмыс
11

- Аудандық есепте, мектепішілік есепте тұратын оқушылардың сабақтарына қатысу, үйлерін аралап АКТ жазу.
- Қамқорлықтағы оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау; Тоқсан сайын Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер

12
- Қолайсыз отбасыларды анықтау және рейд жүргізу; үйлерін аралау,АКТ жазу Қазан мектеп әкімшілігі
13
Мектеп психологымен бірге әкімшіліктің, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілердің сұраныстарын қабылдау: оқушылардың психологиялық ауытқушылығы, шиеленістік оқиғалар, отбасының сәтсіздігіне байланысты әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу, жекелей және топтық кеңестер беру Қараша Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер Кіші педагогикалық жиналыс


14 Мектептің ішкі есебінде тұрған оқушылармен «Менің сырт достарым» атты тренинг ұйымдастыру
Тәрбиесі қиын оқушылармен «Мен және мектеп ережесі» тренинг және сауалнамалар. Қараша Әлеуметтік педагог, психолог
15 Сабақ реидін ұйымдастыру. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жекелеген әңгіме
Сынып жетекшілермен бала және ата-ана қатынасы туралы әңгімелер, сауалнамалар Тоқсанына 1 рет
Әлеуметтік педагог, психолог
16 Тәрбиесі қиын оқушылармен «Менің отбасым және мектеп» тренинг және кеңестер ұйымдастыру Қараша Әлеуметтік педагог, психолог
17 - 3 желтоқсан «Мүмкіндігі шектеулі балалар» күніне орай үйден оқитын оқушылардың балаларына іс-шара ұйымдастыру,(видеоролик және слайд, суреттер корсету); Желтоқсан Әлеуметтік педагог, психолог
Сынып жетекші
IV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
18


- Әдістемелік оқу құралдарын жинақтау (ата-аналарға, сынып жетекшілерге және оқушыларға арналған жадынама); Желтоқсан
Әлеуметтік педагог

Ата–аналаржиналысы


19 - Мектепішілік педагогикалық кеңестерге қатысу;
- Қалалық, облыстық семинарларға қатысу;
- Білім көтеретін курстарына бару Желтоқсан Әлеуметтік педагог

21 - Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға «Қамқорлық» акциясын ұйымдастыру; Қаңтар Әлеуметтік педагог, педагог ұйымдастырушы, ДТІЖО

22
- Білім беру мекемелері мен КТЖБИ қызметкерлерімен оқушылар арасындағы құқықбұзушылықта алын алу масқатында бірқатар іс-шаралар ұйымдастыру;
Қаңтар КТЖБИ қызметкерлері, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер, ДТІЖО
Сынып жиналыстары
23 Жасөспірімдер арасында қылмысты болдырмау мақсатында кездесулер ұйымдастыру;
ЖӨИ (Жас өспірімдер инспекциясы) есебінде, мектептепте есепте тұратын оқушылардың тізімін алу. Сабақтарына қатысу, тұрмыстық актісін жазу; Қаңтар ІІІ апта ЖӨИ, қызметкерлері, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер, ДТІЖО Сынып жиналыстары,
ата- ана жиналыстары
24 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың денсаулығын профилактикалық-медициналық бақылаудан өткізу. Жылына екі рет Әлеуметтік педагог, мектеп мед.бикесі
25 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың денсаулық картасын қадағалау Үнемі Әлеуметтік педагог, мектеп мед.бикесі
26 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларға уақытылы егу жұмыстарын жүргізілгендігін қадағалау Уақытында Әлеуметтік педагог, мектеп мед.бикесі
27 Жақын маңдағы медицина мекемесінің қызметкерлерімен медициналық тақырыптар бойынша лекциялар, әңгімелер және дөңгелек үстелдер өткізу. Қаңтар Әлеуметтік педагог, мектеп мед.бикесі
28 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың үй-мүлкінің сақталуын қадағалау Үнемі Әлеуметтік педагог
29 Мектеп психологымен бірге педагогикалық ұжымға жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс педагогикалық жұмыс жүргізуге кеңестер беру, психикалық ауытқуы бар оқушылардың зейінін анықтауға, оқушылардың оқу үрдісіндегі психо-педагогикалық бағдарламаны игеруіне жұмыстар жүргізу Ақпан І апта Әлеуметтік педагог, психолог, мед.бике Сынып жетекшілер жиналысы
30 Психологпен бірге оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігі жөнінде ата-аналар жиналысына қатысу Уақытылы Әлеуметтік педагог, психолог Ата-аналар жиналысы.
31 Сынып жетекшілерге «Қиын баланы тәрбиелеу қиын ба?» мини -лекция Ақпан
Әлеуметтік педагог, психолог Сынып жетекшілер жиналысы
V. Білім алушылардың ата – аналарымен (отбасыларымен) профилактикалықжұмыс
32
Әлеуметтік педагог пен психологтің отбасына және сынып жетекшілеріне кеңестер беру; Үнемі Әлеуметтік педагог, сыныпжетекшілер Әкімшілікжиналыста

33 Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру; Үнемі Әлеуметтік педагог, психолог Сынып жетекшілер жиналысында

34 Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына, оқушыға және қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу; Ақпан Әлеуметтік педагог, психолог
ДТІЖО Сынып жетекшілер жиналысында
35
Үйде оқытылатын оқушылардың ата-аналарымен кездесу және әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару; Тоқсанына 1 рет
Әлеуметтік педагог, сыныпжетекшілер Кіші педагогикалық кеңес
36 «Мен және жанұям» тақырыбында 7 сыныптарға семинар сабақ өткізу.
«Мектеп-отбасы-бала» мониторингін құру Ақпан Әлеуметтік педагог
VI. Диагностикалау – талдау қызметі
37 Мектеппедагог-психологімен бірге жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың бейімділігін бақылау, Қыркүйек-қазан
Әлеуметтік педагог
Әкімшілікжиналыста
38 1, 5 сынып оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігін анықтау Қыркүйек-қазан
Әлеуметтік педагог, психолог
39 Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу Тоқсанына 1 рет Әлеуметтік педагог, психолог Кеші педагогикалық кеңес.
40 «Мен және жанұям» тақырыбында 7 сыныптарға семинар сабақ өткізу. Наурыз Әлеуметтік педагог, психолог
41 10-11 сынып оқушылар арасында өзін-өзі тануды
және қадағалауды дұрыс қалыптастыруға әлеуметтік педагогикалық дәрістік сабақтар өткізу; Наурыз Әлеуметтік педагог, психолог
42 9 сыныптар арасында кәсіптік мамандық таңдауына әлеуметтік зерттеу жұмыстарын жүргізу Наурыз
Әлеуметтік педагог, психолог
43 7-8 сыныптар арасында әлеуметтік диагностикалық жұмыстар жүргізу және анализ жасау; Сәуір Әлеуметтік педагог
44 Оқушылардың әлеуметтік картасын толтыру үшін сынып жетекшілерінің материал жинауына көмек көрсету. Сәуір Әлеуметтік педагог, сыныпжетекшілер Сынып жетекшілер жиналысында
45 5-6 сынып оқушыларының әлеуметтік қызығушылығын анықтауға әлеуметтік диагностика жұмыстарын жүргізу; Жоспарға сәйкес Әлеуметтік педагог
46 11 сынып оқушыларымен ҰБТ-ға дайындық жұмыстарын және әлеуметтік бейімделу диагностикасын жасау; Сәуір Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер, пән мұғалімдері
47


Сынып жетекішлердің сұранысы бойынша сынып ұжымына психологиялық социометрия әдісін қолдану және оқушылардың дұрыс қарым-қатынас жасауына психологиялық тренингтар ұйымдастыру Сәуір


Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер
психологі
Сыныпжетекшілерсеминарында


48 Келесі оқу жылында кемшіліктер жібермеу үшін мектептің өткен оқу жылындағы қызмет жұмыстарын талдау;
Келер оқу жылына жоспар құру, мақсат- міндеттерін айқындау.
Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебін жасау.
Мамыр




Әлеуметтік педагог ДТІЖО Педкеңес